گیت فروشگاهی
نوشته شده توسط : bnbgate

امروز در سلسله مقاله های که در مورد انواع تکنولوژی گیت فروشگاهی یا دزد گیر فروشگاهی به سراغ دزد گیر EM می رویم

که اسم علمی آن به صورت زیر می باشد .

EM( Electromagneticam )

که فرکانس یا دامنه آن بین 70 الی 1000کیلوهرتز می باشد .

اساس کار آن بر پایه اشباع مغناطیستی است که لیبل با عث به هم خوردن آن شود و دستگاه شروع به بوق آلارم دهد ولی بعضی اوقات دیده شده که وسایل فلزی دیگر هم با عث آلارم کاذب شود که این خود یکی از معایب این نوع گیت می باشد .

این نوع تکنولوژی گیت فروشگاهی یا دزدگیر یکی از گران ترین ، پیچیده ترین ، بزرگ ترین و کم اقبال ترین گیت از لحاظ مشتریان می باشد بعضی عوامل کم مصرفی در بالا ذکر شد و بقیه عوامل  هم به قدر حوصله این مقاله خدمتان ذکر خواهد شد .

یکی دیگر از دلایل کم مصرف بودن گیت فروشگاهی EM اندازه  آنتن آن است بزرگ بودن غیرعادی آن که ابعاد آن 150*80*10 می باشد که تقریبا دو برابر دیگر گیت های فروشگاهی می باشد و جالب اینکه با این بزرگی فقط فاصله مفیدش بین گیت ها 80 الی  100سانت  می باشد یکی دیگر از دلایل کم مصرفی آن گیت یا دزدگیر نداشتن تگ دزدگیر می باشد یعنی این تکنولوژی  فقط با لیبل کار می کند . یکی دیگر از معایب دزد گیر EM مصرف نسبتا بالای برق نسبت به دیگر گیت های فروشگاهی می باشد .

یکی دیگر از معایب گیت EM قیمت بسیار بالایی آن می باشد که قیمت آن  تقریبا  4الی 10 برابر دیگر گیت های فروشگاهی می باشد .

بعضی اوقات گیت  فروشگاهی EM به قطعات فلزی داخل جیب یا وسایلی که نزد  افرادی که در بین گیت ها تردد می کنند حساسیت نشان می دهد و باعث مشکلاتی برای مشتریان و صاحب مغازه می شود . که باعث تنش های بین مشتریان و فروشندگان می شود .

لیبل گیت فروشگاهی  EM به صورت رول های گرد 1000 عددی که بسیار نازک می باشد در حدود یک سانت عرض  و طول آن 8 ، 10 ، 13، 15 و 17 سانت می باشد تنوع دارد که مشتریان نسبت به نوع جنس خود آن را انتخاب می کنند که بسیار به خم شدن حساس نمی باشد .

لیبل گیت فروشگاهی EM به راحتی روی لوازم فلزی ، الکترونیکی ، ادو توالت های گران قیمت و کتاب به راحتی کار می کنند و دارای کار کرد مناسبی می باشد  یکی از مزایای لیبل EM این است که می توان آن را خنثی کرده و بعد با هزینه بسیار کمی آن را دوباره فعال کرد .

برای همین مزیت بسیاری از کتابخانه ها و کتابخانه های دانشکده ها که پایان نامه ، کتابهای مرجع و کتابهای خطی نگهداری می کنند در شیرازه آنها لیبل به صورت مخفی یا نا مشخص نصب می شود که در صورت خروج با اجازه متصدی لیبل به صورت موقت غیر فعال می شود و در صورت برگشت به مرجع لیبل گیت فروشگاهی اِی ان  کتب دوباره فعال می شود که مانع سرقت یا بدون اجازه بیرون رفتن کتب نفیس از کتاب خانه شود که این مزیت باعث شده در بسیاری کتابخانه ها همه گیر شود و مورد استقبال قرار گیرد .

 در ضمن گیت یا دزدگیر EM در دارو خانه های بزرگ و لوازم ارایش فروشی های بزرگ نیز مورد استفاده می باشد زیرا نسبت به اجسامی که بسته بندی آلومینومی دارد نیز حساس می باشد مانند دارو های بسیار گران قیمت،  وسایل گریم یا پودر های آرایشی گران قیمت  و ادوتوالت های گران قیمت استفاده می شود .

 گیت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک EM در دارو خانه ها و لوازم آرایشی های کشور های اروپایی بسیار متداول هست و پر کاربرد

این بود مقاله ای درباره گیت فروشگاهی EM که به قدر حوصله و دانش خودمان به آن پرداختیم .تشکر از وقتی که برای مطالعه آن گذاشتید .

 




:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک،جدا_کردن_تگ،اموزش_جدا_کردن_تگ ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: